
Onze diensten
Als syndicus staan we in voor het beheer en de vertegenwoordiging van de mede-eigendom, binnen het kader van de wet op de mede-eigendom.
Onze taken worden opgesplitst 3 gebieden:

ADMINISTRATIEF BEHEER
Hieronder valt onder meer
-
Voorbereiding en organisatie van de algemene vergaderingen
-
Notuleren van de beslissingen van de algemene vergadering
-
Uitvoeren van de beslissingen en opvolging
-
Afsluiten van de contracten voor de mede-eigendom en vertegenwoordiging
-
Opvolgen van verzekeringsdossiers
-
Algemene administratie met leveranciers en mede-eigenaars
Hieronder valt het voeren van een correcte en overzichtelijke boekhouding, evenals het opstellen van duidelijke en transparante afrekeningen voor de mede-eigenaars.
De inkomsten en uitgaven worden op een gestructureerde manier beheerd, zodat de mede-eigenaars steeds kunnen rekenen op heldere financiële rapportage. Dit bevordert niet alleen de transparantie, maar ook het vertrouwen in het beheer van de gemeenschappelijke middelen.

FINANCIEEL BEHEER

TECHNISCH BEHEER
Als syndicus staat Dimvan bv ook in voor het onderhoud en de herstellingen van de gemene delen in samenspraak met de mede-eigenaars volgens de beslissingen van de vergadering. Hieronder valt onder meer het opvragen van offertes en de opvolging van werken, al dan niet in samenwerking met ingenieur of architect.
Voor dringende gevallen buiten de kantooruren is er permanentie.